Jaga:     
Tervis | Toitumine

SUVEKS SALEDAKS: kõige moodsamad viisid, kuidas kiiresti hea vorm saavutada

Liidame kokku vana kooli meetodid edusammude jälgimiseks ja kõige moodsamad masinad – ning tulemus ei lase end kaua oodata!

Uus trend: tagasi mõõdulindi, pliiatsi ja paberi juurde! Aitab äppidest, mis on küll väga moodsad ja informatiivsed, kuid mitte kõigi jaoks nii motiveerivad. Tabel paberil kutsub korrale ka kõige ülemeelikuma tegelase. Tunneme end ehk jälle kooliõpilasena ja kohustume reeglitest kinni pidama. Paberile kirjutatud (ebatervislik) söögikraam ja trennilahtris toimuv kannustavad aina tublimaks saama!

Instagrami trendile #bujo andis tõuke Bullet Journali looja disainer Ryder Carroll. Kõik algas sellest, et tema sõbranna oli pulmi korraldades närvivapustuse äärel, sest ei suutnud oma tegemisi organiseerida. Ryder näitas talle oma süsteemi: tabelit, kus kõik tegemised graafikuna paigas ja punasega paberil kirjas. Sõbranna sai oma elu kontrolli alla ja soovitas tal seda süsteemi teistega jagada. Võid osta spetsiaalse kalendri, ise tabeli joonistada või soetada printimiseks otse tegijalt: bulletjournal.com.

Kaal koju!

Kui lähed trenni või hakkad tervislikumalt toituma, on tark täita kaalugraafikut. Kaaluda ei tasu end iga päev, sest muutused ei tule kiirelt ja vahel pingpongipallina käituv näit võib entusiasmi vähendada. Kord nädalas kaaluda on piisav, tee seda kohe pärast ärkamist. Arvesta, et kaalu mõjutavad...

Artikli täismahus lugemiseks:
Telli digiajakiri €/kuu
Oled juba lugeja? Logi sisse