5
fotot
(Priit Grepp)
Jaga:     
Sisuturundus

Ott Kiivikas uue jõusaali avamisel: lihased aitavad põletada rasva!

Kõrgustesse ulatuvas Swissôtelis ootab trennihuvilisi uuenenud jõusaal, mis meeldib meeste kõrval naistele oma elegantsuse ja lõõgastava spaaga vaat et rohkemgi. Avamispeol oli teiste seas kohal ka Ott Kiivikas, kes rääkis jõusaalitreeningu vajalikkusest ning murdis selle kohta naiste seas levivaid müüte.  

Hiljuti avas Swissôtel uuenenud Pürovel Spa & Sport keskuse kaasajastatud jõusaali ja luksusliku spaaga, kuhu on hotellikülaliste kõrval treenima ja lõõgastuma oodatud ka kohalikud. “Meie liikmete seas on eestlasi olnud alati rohkelt – eriti neid, kes elavad või töötavad kesklinnas. Nüüd on meil kohalikele trennihuvilistele pakkuda aga veelgi enamat. Ühendasime varasemad kaks eraldi treeningsaali üheks suureks jõusaaliks ja kuna jõumasinad uuenevad tänapäevases tempos tohutu kiirusega, paigaldasime ka tipptasemel trenažöörid, millega saab treenida kõiki lihasgruppe,” rõõmustab Pürovel Spa & Sport juht Kristi Sheene ning lisab: “Uued jõusaalimasinad sai valitud ka varasematest glamuursema stiiliga – naistele meeldivad eriti nende punasest nahast ja pärlmutrist detailid. Kui jõusaalitrenn võib mõnele tunduda mehelik tegevus, siis meie naiskliendid nii ei arva.”

Privaatsed treeningud

Jõusaalimasinaid mahub nüüd varasemaga võrreldes rohkem ning suurte akende ja suurepärase vanalinna vaatega saalis on ruumi jäetud ka venituste ning oma harjutuste tegemiseks. Kontseptsiooni muutusega kehtivad nüüd ka uued liikmelisuse paketid. Näiteks saab külaline soovi korral tulla treeningsaali ka koos oma personaaltreeneriga ja järgida isiklikke treeningprogramme. Just privaatsus ja paindlikkus on see, mida Kristi sõnul kliendid nende keskuses väga hindavad.

Igal inimesel on võimalik liituda Pürovel Spa & Sport kuupaketiga, mis on kõige populaarsem, aga valida saab ka soodsama 6- või 12-kuulise lepingu. Kõikide pakettide sisse kuulub nii jõusaali- kui ka spaakasutus.

Luksuslik spaa ja hoolitsused

Šveitsi Alpidest inspireeritud spaa tervitab peale treeningut kehatemperatuuril 20-meetrise basseiniga, kus annab teha nii mõnedki ujumistõmbed ja lõõgastuda. Aromaatses aurusaunas annab tunda eksootilist hellitust ninasõõrmetest varbaotsteni ja klassikaline soome saun üllatab avara linnavaatega. “Alati võib paketile lisaks võtta ka mitmesuguseid hoolitsusi, mille puhul kehtib liikmetele 20-protsendiline soodustus. Teiste massaažide kõrval on valikus ka sportmassaaž, lisaks tselluliidivastased- ja muud kehahoolitsused, käte- ja jalgade hoolitsused, maniküür, pediküür ja muidugi ka palju erinevaid näohoolitsusi. Kohalike seas on Swissôtelis väga populaarsed ka duaalmassaažid, mida saab nautida koos kallima või sõbrannaga,” kirjeldab Kristi.

Pürovel Spa & Sport on avatud iga päev kell 7-22 ja nädalavahetustel kell 9-21. Need, kes on liitunud hommiku- või päevase paketiga, saavad nädalavahetustel külastada keskust ilma ajapiiranguteta.

 Ott Kiivikas: Lihased aitavad põletada rasva

17. jaanuaril Pürovel Spa & Sport keskuses toimunud avamispeol pidas armastatud kulturist Ott Kiivikas seminari jõusaalitreeningu vajalikkusest ja sellest, milliseid füsioloogilisi muutusi see organismis esile kutsub. Ühtlasi selgitas ta, kuidas endale ilma organismi kahjustamata sobivat koormust valida ning erinevate treeningmetoodikate mõju vastavalt soovitud eesmärgile – on selleks siis lihaste kasv, rasvapõletus või lihtsalt parema lihastoonuse saamine. Küsisime temalt lähemalt ka just naistele sobiva jõusaalitreeningu kohta:

Naised kardavad liiga suureks kasvavate lihaste hirmus tihtilugu jõusaalitrenni teha. Millised on peamised müüdid ja millega neid murda? 

Alustame sellest, et liiga suureks saavad kasvada lihased kui organism toodab meessuguhormooni testosterooni suures koguses, naistel on see üldjuhul aga juba looduse poolest tunduvalt madalam kui meestel – sellest ka soolised erisused, sealhulgas lihasmassi osakaal. Sellepärast isegi kui naisterahvas soovib meestele samaväärselt suuri lihaseid saada, on seda siiski väga keeruline saavutada. Ehk siis loodus ise hoolitseb selle eest, et naiste lihased liiga suureks ei kasvaks. On muidugi ka naiste seas üksikuid erandeid, kellel on looduse poolt juba ebanormaalselt kõrge testosterooni tase, kuid arvata, et te kuulute nende väljavalitute hulka on sama, kui eeldada lotot mängides, et te võidate jackpoti!

Millised on jõusaalis treenimise plussid, pidades silmas naisi, kes soovivad alandada kehakaalu ja/või saavutada head vormi?

Jõusaalis treenimisel stimuleerime lihaste oskaalu tõusu organismis. Mida rohkem on meil aktiivset kudet (loe: lihaseid), seda rohkem need lihased aitavad põletada rasva. Lihased tarbivad erinevalt rasvkoele ainuüksi olemiseks energiat, st et nad kiirendavad ka üldist ainevahetust, mis aitab meil kiiremini rasva põletada. Jõusaali plussiks on veel ka mitmekesisus: tänapäevastes saalides on väga lai trenažööride ja harjutuste valik, mis targa treeningmetoodika puhul aitab läbi viia väga mitmekesiseid treeninguid.

Kuidas jõusaalitreeninguga alustada ja kui tihti võiksid ülal mainitud eesmärkidega naised jõusaali külastada?

Algaja harjutaja saavutab juba märkimisväärseid muutusi treenides 3 korda nädalas regulaarselt. Kindlasti tuleks koos regulaarse treenimisega üle vaadata ka toidulaud, et see tagaks piisava taastumise koormusjärgselt. Eriti oluline on tarbida rohkem valku, mis otseselt vastutab lihaste taastumise ja ülesehitamise eest. Kõige olulisem pool on endale teadvustada seda, et treening on elukestev tegevus ehk täpselt nii nagu söömine ja magamine, on ka treenimine see, mida me ei saa pikalt ette ära teha, vaid peame sellega tegelema iganädalaselt. Seega on see teadmiseks eelkõige neile, kes tormavad uue aasta alguses parema vormi nimel tuhinal saali. Võtke rahulikult ja tõstke treeningute mahtu või intensiivsust koos treenituse tõusuga, mitte ärge rutake sellest ette.

0 kommentaari

Loe ka neid lugusid